fredag 15 januari 2010

815

Tittade precis in på en av de blogglistor där jag registrerat bloggen. Sedan starten i dec 2008 så har analyserna mina haft 815 unika besökare. Inte särskilt många mao. Och om man sedan betänker att även mina egna besök här räknas in i statistiken, så sjunker antalet säkert med ett hundratal - minst. Om man sedan betänker att många bara råkat snubbla förbi via Bloggers egna länkar, och att många enbart klickat på någon av alla de bilder som är upplaggda här, utan att besöka själva bloggen, så kan man säkert räkna bort ytterligare ett par hundra.

Många som läser denna min blogg är det således inte. Men det viktiga är väl ändå att någon läser den ibland? Och kanske har nu även andra börjat skriva egna liknande bloggar? Ensamma är bloggar likt min av litet värde, men tusentals av dem är av fundamentalt stort värde för allas vår framtid.

En annnan poäng, som för mig personligen är av vikt, är att jag på denna blogg öppet tar avstånd från det som våra politiker, och dem de verkligen arbetar för, pysslar med. Deras kriminella aktivitieter tvår jag mina händer från. En vacker dag, när min tid är ute, så kommer jag kunna lämna denna värld med om inte gott, så åtminstone bättre samvete ... då jag i alla fall gjorde något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar